Bienvenidos a Mallorca Zombie

Algo está sucediendo en Mallorca. Algo ha empezado, y la verdad... no huele muy bien. Si creíais haberlo visto todo sobre las pelis de zombies os equivocabais, un grupo de 7 desalmados (Jaume Alçina, Marc Albertí, Juan Ortega, Frederic Tort, Juanjo Durán, Alejandro Ripoll y Alex Vargas), han decidido daros a todos vosotros, fans incondicionales del género zombie, lo que necesitáis. La más grande ¡y única! película de zombies ………..en MALLORCA!!!

Mallorca Zombie nace durante una noche de juerga en la mente de Jaume Alçina, posteriormente, encuentra a 6 locos más dispuestos a embarcarse con él en la valiente idea de rodar una película de zombies de manera independiente, sin subvenciones, con el único apoyo económico que supone la imaginación del equipo de producción del proyecto. 7 historias, siete directores, todos dispuestos a dar su particular visión.

El largometraje está compuesto de 7 episodios independientes, pero que a su vez constituyen una historia mayor, en la cual se nos explica que sucede en Mallorca cuando sin una explicación aparente una pequeña comunidad de zombies aparece de la noche a la mañana. Al principio la situación parece ser controlable pero a medida que la comunidad zombie aumenta crece la tensión. ¿Hasta que punto? ¿Es posible una convivencia pacifica entre humanos y zombies? En Mallorca Zombie encontrareis estas respuestas y mucho más.

Mallorca Zombie no es solo una película, es un movimiento, es un llamamiento a todos nosotros, al zombie que todos llevamos dentro, es un grito a levantaros del sofá y reunirnos para de un rato loco de diversión, risas y vísceras.

Proximamente ONLINE y DVD.

Numero de visitas

domingo, 21 de septiembre de 2008

Los Zombies invadiran Sitges!!!


El proper divendres 10 d'octubre, Sitges serà envaïda per centenars de zombies. El Festival Internacional de Cinema de Catalunya (del 2 al 12 d'octubre), dins de la seva secció més underground, Brigadoon, ha organitzat l'Eastpak Zombie Walk, juntament amb l'associació cultural Spooky Entertainment i patrocinada per Eastpak, Calle 13, Pepsi i Planeta D'Agostini Comics.

La marxa dels morts vivents començarà a les 19h a l'Edifici Miramar de Sitges, amb el tret de sortida del director George A. Romero, present al festival per a la commemoració del 40è aniversari de la seva emblemàtica pel·lícula La noche de los muertos vivientes. El recorregut discorrerà pels carrers principals del centre de Sitges i acabarà al Passeig de la Ribera, amb un concert gratuït (21h) dels grups Motorzombis, Dulcamara, Eyaculación Post Mortem, Secret Army, Brioles i Los Tiki Phantoms.

La guia ràpida de l'Eastpak Zombie Walk Sitges 2008 és la següent:
1. D'entrada recorda que ets un no viu, així que el teu aspecte ho ha de demostrar.
2. Tingues en compte les bones maneres d'un zombie: grunyits, gemecs, queixes i fins i tot udols (si ets un home llop zombie) són imprescindibles. "Els bons zombies no trenquen vidres".
3. No t'oblidis d'impregnar el teu cos amb sang: a la boca, al coll,... i molt millor si la sang no és teva.
4. Camina com un zombie de veritat, arrossegant les cames i demanant cervells.
5. Segueix als nostres guies i no et desviïs, el gran tiberi està al final del recorregut.
6. A les 19h George A. Romero donarà el tret de sortida, col·loca't darrera d'ell i no el toquis.
7. Si no vens zombificat adreçat a la zona Brigadoon (Edifici Miramar) i els nostres experts
maquilladors et deixaran com un zombie de veritat a partir de les 12h del migdia.
8. Un cop a la platja, la festa continua amb el millor zombie concert de la terra dels morts vivents.


No hay comentarios: